Burda Książki, jeden z liderów na polskim rynku wydawniczym, na którym istnieje od 20 lat, od kwietnia 2021 wszystkie książkowe premiery opatruje nową nazwą i nowym logo wydawnictwa: Wydawnictwo Słowne, w skrócie – Słowne.

Wydawnictwo jest częścią koncernu medialnego Burda Media Polska. Oferta to ponad 1200 zróżnicowanych tytułów, ukazujących się pod markami Burda Książki i National Geographic. W portfolio znajdują się powieści bestsellerowych pisarek literatury obyczajowej: Małgorzaty Kalicińskiej, Agnieszki Lingas-Łoniewskiej, Katarzyny Nowakowskiej, czy Samanthy Young, a także doskonałe kryminały i thrillery Grzegorza Kapli, Kathryn Croft, Louise Jensen oraz wielu innych. To również książki najbardziej inspirujących autorów literatury podróżniczej: Martyny Wojciechowskiej, Moniki Witkowskiej, Marka Tomalika, Jakuba Porady, Grzegorza Kapli, biografie znanych postaci świata mediów, sztuki, sportu, takich jak: Agnieszka Radwańska, Joanna Jędrzejczyk, Maryla Rodowicz, oraz książki uznanych ekspertów i autorów poradników: Anny Lewandowskiej, Agnieszki Cegielskiej, Kingi Rusin, Dagmary Skalskiej, Rafała Ohme, Łukasza Durajskiego czy Joanny Godeckiej. Nasze portfolio zawiera także bezkonkurencyjne tytuły dla dzieci, między innymi autorstwa Neli Małej Reporterki oraz Magdaleny Różczki. Od 2015 roku wydawnictwo opracowuje również do wydania książki zwycięzców programu MasterChef oraz MasterChef Junior. Najmłodsi znajdą tu też u biografie znanych i lubianych sportowych idoli: Roberta Lewandowskiego, Wojciecha Szczęsnego, Roberta Kubicy czy Lionela Messi. Autorzy współpracujący z wydawnictwem byli wielokrotnie nagradzani za najlepszą sprzedaż swoich tytułów. Szczególną dumą wydawnictwa jest Nela Mała Reporterka, która cztery lata z rzędu zdobyła Bestseller Empiku, zostając najmłodszą laureatką tej nagrody (w latach: 2016, 2017, 2018, 2019).

 

 

Pod nowym brandem Słowne stawia sobie za cel wzrost sprzedaży dotychczas wydawanych tytułów, nawiązanie współpracy z nowymi autorami i poszerzenie portfolio. Wydawnictwo chce docierać do kolejnych grup odbiorców i coraz pełniej odpowiadać na oczekiwania czytelników. Jednocześnie planuje kolejne premiery cieszących się popularnością książek obyczajowych, podróżniczych, kulinarnych, kryminałów, poradników oraz literatury skierowanej do dzieci. Częścią procesu rebrandingowego jest wyodrębnienie imprintów Słownego. Jeden z nich: Słowne młode – to książki dla młodych czytelników – dzieci i młodzieży; rozrywka, zabawa i edukacja.

 

Newsletter
close slider

Zapisz się do newslettera