W 2021 roku Nasza marka będzie miała 30 lat – niezwykłych, pięknych , kolorowych, czasem bardzo trudnych. Ten czas to nie tylko historyczny zapis naszych osobistych historii, ale też kalejdoskop tego, co działo się w Polsce i w globalnych-społecznych przemianach. Na początku lat 90tych marzyliśmy by wyjść z wszechogarniającej szarości – a kolorowe i wesołe majtki były naszą tęsknotą i żywą Potrzebą. Aby mogły one realnie zaistnieć potrzebowaliśmy dwóch ważnych P – Pomysłu i Pracy . I tak oto kolorowe kropki, kwiatki, kratki, marchewki , cytrynki i truskawki i paski zaczęły miękko układać się na damskich, męskich i dziecięcych majtkach. To Twórcze działanie było dla nas źródłem Wielkiej Radości ! W roku 1994 wprowadziliśmy na nasz rynek trzy marki – Giovanni di Milano, Betty Blue i Romantique – aby nasze wizje, pomysły i potrzeby poukładać w spójny obraz.
Te marki istniały do roku 1999 , kiedy to postanowiliśmy stworzyć jedną markę KEY – kolorową i wyjątkową.
W naszym logo pojawiła się żółta lotnia, na której szybujemy do dziś.
Newsletter
close slider

Zapisz się do newslettera